Rioter Comments
: Havn't tested this myself, but if this is legit: The easy way to fix this would be to put all summoner spells on cool down until the barrier is raised; kinda like how they are for the trinkets.
Good idea, teleport is actually on cooldown, but invisible and a little bit too short.
: PBE Bug Mega Thread - Summoner's Rift Update
Teleport to a tower (tested with the 1st top tower) is POSSIBLE on the minimap before the barrier is lifted. The Summenor Spell is on cooldown but you are still inside the barrier.
: PBE Bug Mega Thread - Summoner's Rift Update
Hello PBE-Community, I just played the new map and got a graphic bug. When the towers hit units a blue box instead of a the impact animation appeared. I uploaded a picture in the attatchment that you can imagine what it looks like. Here is a link too, in case i made a mistake :D http://www.pic-upload.de/view-23777559/Unbenannt.png.html It happened to appear right after a 40-min-Patch. -Steve
Rioter Comments
: [BOTS] Updated Bots Feedback Thread #2
The new Bots are really cool, i thought they needed an update a while ago. Sometimes, if the game is depressing or i just need a pause i play vs them and it would is gonna be more interesting to play against "smarter" NPCs I really look forward to see the change live! -Steve
: Happens on live as well. Don't know if it is even PBE related. I get invisible Ezreal Ults like every game he is up against me. And yes, spears are also often invisible. Not even a hit effect will be played. You only hear the sound and see your healthbar suffer.
Maybe its because i have a 180 ping on the PBE server, thank you for answearing :D
: Yep. lag. The message that comes from the server until you takes about as long as the time the spear takes from nidalee to you. That's why it is impossible to escape it and it is an "invisible" projectile. It was never actually drawn in the first place... It is really frustrating, yeah...
Thank you, i didnt know that its connection related
Rioter Comments

R5 TheOriginal

Level 30 (PBE)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion