Dark Harvest

I continue to find this unfair Rune more specifically on the map of Aram, as you know this map is based on pure TF, consequently the souls that you can draw on this map are exaggeratedly absurd and the rune becomes toxic as it imbalances the game in an overwhelming way, a jinx that was losing a few souls and 5 minutes later a basico took me 1900, the worst thing is that it is not that the player was exceptionally good, the rune to work, also this person abuses that this rune on this map is absurd and plays it with any champion that touches it, be it adc, magician, killer, tank, consider fixing the balance of this rune since it causes the balance to be lost in a couple of minutes. Me sigo encontrando con esta runa injusta mas especificamente en el mapa de Aram, como ya saben este mapa se basa en puras TF, en consecuencia las almas que puedes sacar en este mapa son exageradamente absurdas y la runa se vuelve toxica ya que desbalancea el juego de una manera abrumadora,una jinx que iba perdiendo cojio unas cuantas almas y 5 minutos despues un basico me sacaba 1900, lo peor es que no es que el jugador fuera exepcionalmente bueno, la runa hacia el trabajo,ademas esta persona abusa de que esta runa en este mapa es absurda y la juega con cualquier campeon que le toque, sea adc,mago,asesino,tanque, consideren arreglar el balance de esta runa ya que hace que el equilibrio se pierda en un par de minutos.
Share
Report as:
Offensive Spam Harassment Incorrect Board
Cancel